HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Manege aanmaken #6

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4914
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1za mei 26, 2012 11:34 pm

Hey!

Wil jij een manege aanmaken? Dat kan! Vul dit lijstje in! Degene die ons het beste lijkt voor een manege te runnen, die krijgt dan ook de manege.
Als je de manege wilt vul dan dit lijstje in!

HS-naam :
Manege naam :
Wat wil je allemaal met de manege doen:
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? :
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) :

Met vriendelijke groeten!
Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
horselover1982
beginner
beginner
horselover1982


Aantal berichten : 12
Punten : 4366
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Sneek

Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1wo mei 30, 2012 12:12 am

Hey,

HS-naam : horselover1982

Manege naam : De Sissende S Ranch

Wat wil je allemaal met de manege doen: Wedstrijden en spelletjes, zoals bingo, organiseren, met uiteraard leuke prijzen!!! Leden die lid zijn en het spel nog niet helemaal snappen helpen ze wegwijs te maken in het spel enzo!!!

Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Ik ben betrouwbaar en speel al dik anderhalf jaar een ander paardenspel en ben daar zeer succesvol!!! (Speel het wel met andere naam)

Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Jazeker, anders zou ik geen manege willen beginnen!!!

Groetjes, horselover1982 cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobstersforlife.nl/register/crimemaffia
xSTARBUCK
beginner
beginner



Aantal berichten : 14
Punten : 4356
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-06-12
Woonplaats : Barbieland

Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1za jun 02, 2012 3:33 am

HS-naam : xSTARBUCK
Manege naam : Greenfield Apple
Wat wil je allemaal met de manege doen: Acties organiseren, (bewerk) wedstrijden, loterijen, gratis bewerkingen, en meer maar dat komt op dit moment niet zo snel in me op. x')
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Het lijkt me erg leuk, ik vind het fijn om andere leden blij te maken met punten en gratis bewerkingen, ik heb een goede motivatie, heb er veel plezier in, en veel meer.
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Ofcourse, anders zijn wedstrijden en loterijen niks aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imonline.nl/xSTARBUCK
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4463
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1za jun 02, 2012 4:04 am

meisje33
WE & horses (nog niet zeker)
Racen houden en dan als je paard bijvoorbeeld wint krijg je een prijs (in punten misschien), horsestar gezelliger maken (dat is het al hoor), ook spellen waarbij je een paar punten (1) kunt inzetten en als je wint krijg je alle punten van de meedespelers
welke spellen moet ik nog bedenken zat te denken aan een bingo of loterij. Het zou leuk zij als mensen van hs er ook bewerkingen op kunnen zetten (een soort pagina) of hun paard op mijn manage te koop zetten. Dat mensenhun paard op mijn manege stallen. En nog veel meer het wordt helemaal geweldig.
Dan kan ik de dingen die ik bedacht heb ook goed uitvoeren. Ik kan het dan ook altijd aanvullen met andere ideeën die ik nog krijg (want in een korte tijd kun je niet alle goede ideeën bedenken.
Natuurlijk heb ik er punten voorover. Ik vind het leuk om te doen, dan wil ik heus wel wat punten weggeven hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4463
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1ma jun 04, 2012 2:16 am

of heel veel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Manege aanmaken #6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #6   Manege aanmaken #6 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Manege aanmaken #6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Manege aanmaken #7
» Manege aanmaken #8
» Manege aanmaken #9
» Manege aanmaken #1
» Manege aanmaken #2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Manege's :: Aanmaken-
Ga naar: