HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 wedstrijden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4463
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

wedstrijden  Empty
BerichtOnderwerp: wedstrijden    wedstrijden  Icon_minitime1zo jul 01, 2012 7:16 am

Ik heb 3 ideen voor de wedstrijden.

- Dat wedstrijden detlinenen moeten hebben omdat het anders veel te lang kan duren (ik bedoel als het al heel lang duurt en er zijn bijv. 2 lootjes over van de 10 dat er dan een deatline ingesteld wordt)

- en dat iedereen een wedstrijd kan beginnen als hij de prijs maar zelf betaald uit zijn eigen punten.

- Of dat er bij wedstrijden een topic komt waar je je idee voor een wedstrijd op kan zetten en dat dan 1 van de moderators zegt hoeveel punten de hoofdprijs (of andere prijzen) mogen worden (het kunnen ook spullen in shop of iets dergelijks zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4914
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

wedstrijden  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wedstrijden    wedstrijden  Icon_minitime1zo jul 01, 2012 8:02 am

meisje33 schreef:
Ik heb 3 ideen voor de wedstrijden.

- Dat wedstrijden detlinenen moeten hebben omdat het anders veel te lang kan duren (ik bedoel als het al heel lang duurt en er zijn bijv. 2 lootjes over van de 10 dat er dan een deatline ingesteld wordt)

- en dat iedereen een wedstrijd kan beginnen als hij de prijs maar zelf betaald uit zijn eigen punten.

- Of dat er bij wedstrijden een topic komt waar je je idee voor een wedstrijd op kan zetten en dat dan 1 van de moderators zegt hoeveel punten de hoofdprijs (of andere prijzen) mogen worden (het kunnen ook spullen in shop of iets dergelijks zijn)

- Bedoel je Deathline? Dat kunnen de topiceigenaren zelf beslissen of dat er is. Het is natuurlijk beter dat dat erkomt. Ik zal kijken wat ik kan doen.

- Dat is sowieso al zo, enkel komt heel soms een prijs bij van het systeem als het echt een goede wedstrijd is.

- Dat hoeft toch niet? Je beslist zelf wat de prijzen zijn, indien je ze zelf kan betalen, anders word de wedstrijd gewoon gesloten.

Toch bedankt voor uw idee'en. Het HS team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
 
wedstrijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Generaal :: Idee'en-
Ga naar: