HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aug 2012 - Mesje33

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lana Wortel
Moderator
Moderator
Lana Wortel


Aantal berichten : 182
Punten : 4800
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ubbergen NL

Aug 2012 - Mesje33 Empty
BerichtOnderwerp: Aug 2012 - Mesje33   Aug 2012 - Mesje33 Icon_minitime1za aug 25, 2012 10:19 am

Ons eerste lid vd maand!
GEFELICITEERD MEISJE33

Gebruikersnaam: Meisje33
Echte naam: Lauren
Wat vind je van je naam? leuk. Vooral als je het op zijn engels of frans uitspreekt. Wist je dat?? Mijn naam op de 38 plek staat van engelse meisjesnamen, dat vind ik mijn naam extra leuk maken. Je moet mijn naam niet uitspreken als laurun dat is lelijk.
Leeftijd: 12 bijna 13 jeeee
Huisdieren: 1 witte kip met zwart, 1 zwarte kip met 3 zwarte kuikens met wit (weten niet of het hanen of hennen zijn) , 2 weggelopen cavia's een zwart met wit en bruin en een wit en zwarte.
Hobby's: korfbal (is veel leuker dan je denkt),bewerken ( kan het nog niet goed), computeren (hs), afspreken met friendsss
Wat zijn je lievelings films/boeken/spellen: Mijn lievelingsfilms: Hunger games, twilight saga, harry potter, snowwite and the huntsmen .Boeken: Hunger games (1,2,3) Twilight saga, Harry potter spellen: Hunger games :p, kolonisten van katan.
Als jij 3 dingen mocht kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland wat zou je kiezen? Computer (al mijn favouriete films en boeken natuurlijk erin opgeslagen en onbeperkt internet), vrienden/familie, een enkeltje naar huis vooor mij en mijn vrienden en familie.
Heb je nog erge bloopers die wij wel willen horen? Ik heb veeeeel bloopers maar ik denk niet dat jullie die willen weten.
Dit moet je egt weten over mij: ik hou van friendsssss
extra Info: Ik ben nu dus gewoon ff smelig haha±p (waarneer komt er een lvdm want er is al meer dan een maand voorbij en wat krijgt deze??)

MVG het HS team
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hgtshp.actieforum.com/
 
Aug 2012 - Mesje33
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 21 mei 2012
» 27 mei 2012
» 31 mei 2012
» [OV] Updates / Nieuwtjes
» Beste blender hs 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Generaal :: LVDM-
Ga naar: