HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Laura - Eigenaar

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4914
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

Laura - Eigenaar Empty
BerichtOnderwerp: Laura - Eigenaar   Laura - Eigenaar Icon_minitime1vr mei 18, 2012 5:24 am

Hallo,

Ik heet Laura en ben 12 jaartjes jong. Ik woon in België in Oost Vlaanderen. Ik houd natuurlijk super veel van paarden, daarom heb ik dit hier allemaal opgericht. Ik heb zelf geen paard. Wel jammer maar het is zo. Ik heb wel 1 hondje. Het is een Franse Bulldog en 'luistert' naar de naam Beau. Ik heb bruin haar en bruine ogen. Ik draag graag sweaters. Ook draag ik super graag losse kledij. Ik heb een bril Sad Als zo een 6 jaar. Ik bewerk graag(ik heb photoshop, photofiltre, photofiltre studio en gimp.) Mijn hobby's zijn HS'en, bewerken, filmpjes maken(ik zit op youtube) , trampoline, lekker gek doen en nog veel meer. Ik heb 3 broers en 1 zus. Tom, Tim, Dylan en Ellen. Ik denk dat jullie wel genoeg weten ? Indien niet, vraag maar wat je wilt Smile Stel enkel vragen over mijn leven hier Wink en via bericht over HorseStar (HS) Veel plezier nog ! Met vriendelijke groeten, Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
 
Laura - Eigenaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor de manege eigenaar - Kies kopje.
» Voor de manege eigenaar - Kies kopje.
» Voor de manege eigenaar - Kies kopje.
» Laura
» Laura's ideetjes ;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Generaal :: Voorstellen-
Ga naar: