HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Manege aanmaken #3

Ga naar beneden 
+6
meisje33
ezzietje
ZaynMalik
Nahla
hojorie
Esther
10 plaatsers
AuteurBericht
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4928
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1za mei 26, 2012 11:34 pm

Hey!

Wil jij een manege aanmaken? Dat kan! Vul dit lijstje in! Degene die ons het beste lijkt voor een manege te runnen, die krijgt dan ook de manege.
Als je de manege wilt vul dan dit lijstje in!

HS-naam :
Manege naam :
Wat wil je allemaal met de manege doen:
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? :
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) :

Met vriendelijke groeten!
Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
hojorie
beginner
beginner



Aantal berichten : 1
Punten : 4363
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-05-12

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1do mei 31, 2012 6:29 am

HS-naam : hojorie
Manege naam : Manege De Ponyhof
Wat wil je allemaal met de manege doen: Leuke actie's , en daardoor de mensen op h-s na het zin te maken Very Happy
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Omdat ik het leuk vind om dingen te organiseren, en mensen het na het zin te maken
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Ja, Ik zou graag wedstrijden organiseren, en Actie's

Groeten Hojorie Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Nahla
beginner
beginner
Nahla


Aantal berichten : 2
Punten : 4373
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-05-12
Leeftijd : 22

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: heel graag   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1do mei 31, 2012 7:17 am

HS-naam : Nahla
Manege naam : kriekenhof
Wat wil je allemaal met de manege doen:
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : omdat ik veel online kom ik heel graag wil
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : ja ik kan zelf heel goed bewerken van ander spel dus zeker Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
ZaynMalik
beginner
beginner



Aantal berichten : 5
Punten : 4370
Reputatie : 0
Registratiedatum : 28-05-12

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1do mei 31, 2012 10:03 pm

HS-naam : ZaynMalik
Manege naam : Eclipse Ranch
Wat wil je allemaal met de manege doen: Actie's en wedstrijden organiseren zoals, bijvoorbeeld bij een wedstrijd dat je een paard of zo iets kunt winnen.
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Omdat ik dit een heel leuk spel vind, ik hoop dat ik dan door mijn manege (Als ik win Razz) mensen actiever op dit spel worden en ik hou van paaden Razz Heb zelf op paardrijden gezeten.
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Jaa, tuurlijk anders zijn de wedstrijden ook niet zo veel aan.

Ik hoop dat jullie het goed genoeg vinden Very Happy
Groetjes ZaynMalik.
Terug naar boven Ga naar beneden
ezzietje
beginner
beginner
ezzietje


Aantal berichten : 4
Punten : 4380
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-05-12

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1vr jun 01, 2012 11:29 pm

HS-naam :ezzietje
Manege naam :horserance
Wat wil je allemaal met de manege doen:actie's, wedstrijden , en dat soort dingen
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? :omdat ik veel tijd heb en ik het super leuk vindt om te doen Smile
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : ja:)
Terug naar boven Ga naar beneden
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4477
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1zo jun 03, 2012 4:27 am

meisje33
WE & horses (nog niet zeker)
Racen houden en dan als je paard bijvoorbeeld wint krijg je een prijs (in punten misschien), horsestar gezelliger maken (dat is het al hoor), ook spellen waarbij je een paar punten (1 of 5 ik zie wel) kunt inzetten en als je wint krijg je alle punten van de meedespelers
welke spellen moet ik nog bedenken zat te denken aan een bingo of loterij. Het zou leuk zij als mensen van hs er ook bewerkingen op kunnen zetten (een soort pagina) of hun paard op mijn manage te koop zetten. Dat mensenhun paard op mijn manege stallen. Mensen op hs er gezellig op kunnen kletsen en natuurlijk race's
Dan kan ik de dingen die ik bedacht heb ook goed uitvoeren. Ik kan het dan ook altijd aanvullen met andere ideeën die ik nog krijg (want in een korte tijd kun je niet alle goede ideeën bedenken. En omdat ik het superr leuk vind.
Natuurlijk heb ik er punten voorover. Ik vind het leuk om te doen, dan wil ik heus wel wat punten weggeven hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
horselover1982
beginner
beginner
horselover1982


Aantal berichten : 12
Punten : 4380
Reputatie : 0
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Sneek

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1zo jun 03, 2012 5:18 am

HS-naam : horselover1982
Manege naam : De Sissende S Ranch
Wat wil je allemaal met de manege doen: wedstrijden houden met leuke prijzen, zoals een paard winnen!!! Spelletjes organiseren, zoals bingo met kleine prijsjes
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Ik ben dol op paarden en het is altijd al een droom geweest om een eigen manege te hebben ook in het echt maar in het echte leven zal het er niet in zitten want sta onder bewindvoering en nu heb ik de kans om toch een manege te bezitten en ik wil ook de mensen een stallingplaats aanbieden in mijn manege
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : ja absoluut, anders hoef je ook geen manege te beginnen en ik ga ook nog affiches ophangen en er foto's van maken en op het forum zetten voor punten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobstersforlife.nl/register/crimemaffia
xRussell
beginner
beginner



Aantal berichten : 9
Punten : 4379
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-05-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Nederland

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1za jun 09, 2012 12:53 am

HS-naam : xRussell
Manege naam : Melrose Fields
Wat wil je allemaal met de manege doen: Leuke acties voor leden, hulp voor nieuwe HS-ers, wedstrijden, spellen, enz.
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : Omdat ik een erg goede manege zou runnen omdat ik mijn leden graag wil helpen en altijd voor ze klaarsta, leuke acties organiseer,enz.
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Jazeker! anders zou je ook geen manege hoeven beginnen. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
florisloverr
Admin
Admin
florisloverr


Aantal berichten : 1
Punten : 4147
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-01-13

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1wo jan 02, 2013 8:44 am

HS-naam : florisloverr
Manege naam : Belleza Española
Wat wil je allemaal met de manege doen: Leuke dingens doen en alles
Waarom moet jij de manege eigenaar worden?: omdat mij dat heel erg leuk lijkt
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) : Jaa
Terug naar boven Ga naar beneden
lucky is the best
beginner
beginner



Aantal berichten : 2
Punten : 4103
Reputatie : 0
Registratiedatum : 15-02-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Gouda

Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1vr feb 15, 2013 7:32 pm

HS-naam : lucky is the best
Manege naam : Het Goudse Hout
Wat wil je allemaal met de manege doen: alles wat maar kan om het een leuke manege te laten worden !
Waarom moet jij de manege eigenaar worden? : ik heb er veel voor over, ben aardig (tegen leden) ik zal als ik een manege heb iedere dag online komen , (en niet 1 keer in de maand zo als ik zag bij de leden, helaas.) en ik wil het de leukste manege ever laten worden
Heb je er punten voor over ?(bv voor wedstrijden, of zo iets.) :
Ja , tuurlijk ik heb er alles voor over (maar ik weet nog niet helemaal wat dat zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Manege aanmaken #3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manege aanmaken #3   Manege aanmaken #3 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Manege aanmaken #3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Manege aanmaken #1
» Manege aanmaken #2
» Manege aanmaken #4
» Manege aanmaken #5
» Manege aanmaken #6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Manege's :: Aanmaken-
Ga naar: