HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 manege's

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xlaaura
Admin
Admin
xlaaura


Aantal berichten : 268
Punten : 4886
Reputatie : 8
Registratiedatum : 18-05-12
Leeftijd : 26

manege's            Empty
BerichtOnderwerp: manege's    manege's            Icon_minitime1ma jul 09, 2012 3:30 am

waarom zijn er uberhaupt 10 maneges?
ik denk dat 2 al genoeg zijn, er word niets mee gedaan en er zijn nog niet veel mensen actief
dus ik vind het zonde. als ik jou was zou ik die van jezelf en van Lana wortel ofzo laten staan
en de andere manege's verwijderen. er kunnen altijd verder in het spel manege's bijkomen als
het actiever word.
Terug naar boven Ga naar beneden
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4477
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

manege's            Empty
BerichtOnderwerp: Re: manege's    manege's            Icon_minitime1vr jul 13, 2012 3:43 am

Daar ben ik mee eens.
Misschien dat manages verwijdert kunnen worden als de eigenaar er een bepaalde tijd niets mee doet(behalv eals deze op vakantie is ofzo).
De eigenaar kan dan een waarschuwing krijgen om iets met de manage te doen, en dan kan de eigenaar zeggen ik ga iets met de manage doen of doe hem maar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
xlaaura
Admin
Admin
xlaaura


Aantal berichten : 268
Punten : 4886
Reputatie : 8
Registratiedatum : 18-05-12
Leeftijd : 26

manege's            Empty
BerichtOnderwerp: Re: manege's    manege's            Icon_minitime1vr jul 13, 2012 3:55 am

meisje33 schreef:
Daar ben ik mee eens.
Misschien dat manages verwijdert kunnen worden als de eigenaar er een bepaalde tijd niets mee doet(behalv eals deze op vakantie is ofzo).
De eigenaar kan dan een waarschuwing krijgen om iets met de manage te doen, en dan kan de eigenaar zeggen ik ga iets met de manage doen of doe hem maar weg.

ja inderdaad want de meeste met een manege hebben dr nog nooit wat mee gedaan en er zijn niet veel mensen dus misschien dat je per 50 mensen 1 manege kunt doen ofzo of per 75 en dat je nu eventjes 3 manege's houd ofzo. ik denk dat dat wel wat beter is ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lana Wortel
Moderator
Moderator
Lana Wortel


Aantal berichten : 182
Punten : 4814
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ubbergen NL

manege's            Empty
BerichtOnderwerp: Re: manege's    manege's            Icon_minitime1za aug 25, 2012 10:04 am

Trololol I'm back van vakantie enzo en wil weet starten met HS, vind zelf dat mijn manege een van de best is, dit is niet omdat ik eigen dunk heb, maar omdat er met de anderen gewoon helemaal NIETS word gedaan.
Ik probeer ten minste nog wat xD
Al manege eigenaar kan ik bijna niets met mijn manege, er zijn bijna geen leden omdat het er 10 zijn, en omdat het nog steeds niet als verlicht is verklaard.
- nog maar 2 maneges dus.
- Verplicht om een manege te hebben als je paarden hebt.
- Mij lijkt het ook fijn als maneges geld krijgen om (per lid) om geld prijzen te kunnen geven. (bij wedstrijden)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hgtshp.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





manege's            Empty
BerichtOnderwerp: Re: manege's    manege's            Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
manege's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Generaal :: Vragen-
Ga naar: