HorseStar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HorseStar

Een super spel over paarden! Word lid!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Officiele lid van de maand - Inschrijven

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lana Wortel
Moderator
Moderator
Lana Wortel


Aantal berichten : 182
Punten : 4823
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ubbergen NL

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 5:01 am

Beste leden.
Hier kunnen leden zich opgeven voor LVDM (lid van de maand).
Je vult gewoon het onderstaande formulier in,
elke maand zal van de die maand ingestuurde berichten
(graag in PB naar Lana Wortel of in het topic)
de leukste uitgekozen worden.


Het LVDM zal in een nieuw topic worden geplaatst in dit forum,
met daarbij de maand en het jaar waarin hij/zij LVDM is geweest.
Deze topics zullen nog lang op HS staan en leden kunnen daarin felicitaties posten indien ze dat leuk vinden.

Lijstje.


Gebruikersnaam:
Echte naam: (Dit hoeft alleen de voornaam te zijn)
Wat vind je van je naam?
Leeftijd:
Huisdieren: (met evt. foto's en natuurlijk de naam/ras/soort van je huisdier)
Als je een eigen paard hebt horen we daar graag extra info over.
Hobby's:
Wat zijn je lievelings films/boeken/spellen:
Als jij 3 dingen mocht kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland wat zou je kiezen? (Levensmiddelen heb je al Wink )
Heb je nog erge bloopers die wij wel willen horen?
Dit moet je egt weten over mij:
extra Info:

MVG

Terug naar boven Ga naar beneden
http://hgtshp.actieforum.com/
Lana Wortel
Moderator
Moderator
Lana Wortel


Aantal berichten : 182
Punten : 4823
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ubbergen NL

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 5:04 am

Als we twijfelen tussen een paar leden, zullen we nog war PBtjes sturen met een mini interview.
Dan kunnen we beter een keuze maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hgtshp.actieforum.com/
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4937
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 5:14 am

Oeh , ik wil wel, haha.
X
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
chiaradevries2002
beginner
beginner
chiaradevries2002


Aantal berichten : 3
Punten : 4383
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-05-12

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: meedoen   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 6:03 am

Mag ik mee doen.
Zo ja, ik hoor het wel in een berichtje als dat kan...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther
Admin
Admin



Aantal berichten : 354
Punten : 4937
Reputatie : 18
Registratiedatum : 17-05-12

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 6:04 am

chiaradevries2002 schreef:
Mag ik mee doen.
Zo ja, ik hoor het wel in een berichtje als dat kan...?
Tuurlijk mag dat !
Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horsestar.actieforum.com
Lana Wortel
Moderator
Moderator
Lana Wortel


Aantal berichten : 182
Punten : 4823
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-05-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ubbergen NL

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1ma mei 21, 2012 6:37 am

Iedereen kan zich inschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hgtshp.actieforum.com/
meisje33
beginner
beginner
meisje33


Aantal berichten : 93
Punten : 4486
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-05-12

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1wo mei 23, 2012 4:21 am

Gebruikersnaam: Meisje33
Echte naam: Lauren
Wat vind je van je naam? leuk. Vooral als je het op zijn engels of frans uitspreekt. Wist je dat?? Mijn naam op de 38 plek staat van engelse meisjesnamen, dat vind ik mijn naam extra leuk maken. Je moet mijn naam niet uitspreken als laurun dat is lelijk.
Leeftijd: 12 bijna 13 jeeee
Huisdieren: 1 witte kip met zwart, 1 zwarte kip met 3 zwarte kuikens met wit (weten niet of het hanen of hennen zijn) , 2 weggelopen cavia's pale een zwart met wit en bruin en een wit en zwarte.
Hobby's: korfbal (is veel leuker dan je denkt),bewerken ( kan het nog niet goed), computeren (hs), afspreken met friendsss Very Happy
Wat zijn je lievelings films/boeken/spellen: Mijn lievelingsfilms: Hunger games, twilight saga, harry potter, snowwite and the huntsmen .Boeken: Hunger games (1,2,3) Twilight saga, Harry potter spellen: Hunger games :p, kolonisten van katan.
Als jij 3 dingen mocht kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland wat zou je kiezen? Computer (al mijn favouriete films en boeken natuurlijk erin opgeslagen en onbeperkt internet), vrienden/familie, een enkeltje naar huis vooor mij en mijn vrienden en familie.
Heb je nog erge bloopers die wij wel willen horen? Ik heb veeeeel bloopers maar ik denk niet dat jullie die willen weten.
Dit moet je egt weten over mij: ik hou van friendsssss
extra Info: Ik ben nu dus gewoon ff smelig haha±p (waarneer komt er een lvdm want er is al meer dan een maand voorbij en wat krijgt deze??)


Laatst aangepast door meisje33 op zo jul 01, 2012 8:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ponyzot
beginner
beginner
ponyzot


Aantal berichten : 106
Punten : 4496
Reputatie : 6
Registratiedatum : 23-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : België

Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1do jun 07, 2012 6:11 am

Gebruikersnaam: ponyzot
Echte naam: (Dit hoeft alleen de voornaam te zijn) Mies
Wat vind je van je naam? Ik vind hem heel speciaal ik ben de 82ste Mies over de hele wereld Wink
Leeftijd: 14 jaarSe
Huisdieren: (met evt. foto's en natuurlijk de naam/ras/soort van je huisdier): Een Berner Sennen hond Balto (je kan foto's van hem zien bij foto's) en een bokaal vol vissen
Als je een eigen paard hebt horen we daar graag extra info over. Ik heb jammer genoeg geen eigen paard maar wel een lievelingspony op de manege: Britney en 4 verzorgpony's: Dolce en Gabanna 2 shet broertjes en Mariska en Amika 2 haflinger zusjes. Ik wil nog even zeggen ik ben trots op je Mariskatje je hebt geen schrik meer en we mogen je berijden je hebt ZOVEEL BIJGELEERD LOVE YOU!!!!!
Hobby's: Paardrijden, Golf en hondenschool
Wat zijn je lievelings films/boeken/spellen: Film: Spirit stallion of the cimarron (tja al HEEEL lang tongue ), Boek: Warrior Cats serie en The hunger games serie, Spel: Jungle Speed
Als jij 3 dingen mocht kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland wat zou je kiezen? (Levensmiddelen heb je al ) Veel paarden, vrienden en familie , Balto
Heb je nog erge bloopers die wij wel willen horen? tja misschien vinden jullie dit niet grappig Britney is een super wilde pony die je er veel afsmijt en een meisje was al lang jaloers op me omdat ik zo goed kon rijden met Brit. Dus zij neemt Brit en ik moet op een beginnerspony voor kleine kindjes: Fanny iedereen lachte me uit. Het meisje op Brit valt er dus dikwijls af (gnagna dat zal je leren Twisted Evil ) en er begint een paard in de wei te bokken en Fanny bokt ik had dat TOTAAL NIET verwacht en ik vlieg sierlijk van der af en val op men kont. Tja beginnerspony Smile
Dit moet je egt weten over mij:
extra Info:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Officiele lid van de maand - Inschrijven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Officiele lid van de maand - Inschrijven   Officiele lid van de maand - Inschrijven Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Officiele lid van de maand - Inschrijven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG]Run With Us

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HorseStar :: Generaal :: LVDM-
Ga naar: